Loonadministratie

Hoeveel mensen je ook in dienst hebt: de Belastingdienst vraagt om een correcte administratie en daar is specifieke kennis en ervaring voor nodig. RLS administratie heeft deze in huis. Wij helpen je graag om alle zaken rondom je personeel goed vast te leggen en te regelen. Bijvoorbeeld met de loonadministratie of het digitaliseren van je personeelsbestand zodat je maandelijks de juiste overzichten uit het loonportaal kunt ophalen.

In goede handen

De loonadministratie is bij RLS administratie in goede handen. Wij zijn ervaren in:

  • het periodiek verzorgen van loonstroken
  • verzorgen aangifte loonbelasting
  • verzorgen loonjournaalposten
  • verzorgen van jaaropgaven voor medewerkers en belastingdienst
  • opstellen van arbeidscontracten

Zo doe jij jouw loonadministratie op de juiste manier en vinden de aangiften van loonheffing en premies op tijd plaats.

Flexibel

Het koppelen van de loonadministratie aan de financiële administratie scheelt werk. Boek je de financiële administratie liever zelf, maar besteed je de loonadministratie wel graag uit? RLS administratie is flexibel ten aanzien van jouw wensen. De benodigde overzichten vind je in het loonportaal, je hoeft deze slechts over te nemen in je boekhouding.

Vrijblijvend kennismaken