Over RLS
RLS administratie is door Rowena Loderus – Staal opgericht in 2009.
Met een HBO-diploma SPD (staatspraktijkdiploma boekhouden) en jarenlange ervaring heeft zij veel boekhoudkundige expertise in huis.
Rowena is ingeschreven in het RB-register van het Register Belastingadviseurs, de vereniging van gecertificeerde belastingadviseurs. Leden van het Register Belastingadviseurs zijn verplicht zich permanent te scholen, zodat actualiteit van kennis gewaarborgd is. Zo ben jij altijd verzekerd van adviezen volgens de laatste ontwikkelingen op fiscaal gebied. Dé garantie voor kwaliteit.
Mocht de kennis van RLS administratie niet toereikend zijn, dan kan Rowena altijd diverse specialisten uit haar netwerk raadplegen.
Vanuit ons kantoor verwerkt Rowena samen met haar medewerkers de administratie, maar indien nodig kunnen wij ook op locatie komen om jou een paar uur per week of maand te ondersteunen.
Of je nu starter bent of al jaren een eigen bedrijf hebt, de administratie moet op orde zijn. Wij zorgen ervoor dat jouw financiële administratie, fiscale zaken en/of loonadministratie goed wordt bijgehouden en je inzicht hebt in de cijfers wanneer jij dat nodig hebt.
Ook zijn we er voor tijdelijke administratieve opdrachten, waaronder het verwerken van administratieve achterstanden. Wij brengen de administratie weer up-to-date zodat jij weer relevante informatie uit je boekhouding kunt halen én deze voldoet aan de wettelijke eisen van de fiscus.
Het merendeel van onze klanten werkt digitaal. Foto’s van facturen en bonnen worden ingelezen in de boekhouding. Maar omdat sommige ondernemers een voorkeur hebben voor een papieren administratie is dat natuurlijk ook mogelijk.
Door het digitaal administreren is er in principe geen contact moment nodig, maar indien daar behoefte aan is proberen we eens per jaar een fysiek contactmoment in te plannen.